CRM (Santykių su klientais valdymas)

Odoo verslo valdymo sistema gali pasiūlyti santykių su klientais valdymą (CRM). Šis modulis yra lankstus ir paprastai naudojamas, bei turi labai daug galimybių. Odoo CRM gali padėti daugelyje veiklų: pardavimų vykdyme, klientų aptarnavime, paslaugoms po pardavimo. Galima naudotis tik CRM moduliu, arba visa Odoo sistema.

Sistemos ryšių su klientais valdymo (CRM) modulis padeda darbuotojams geriau suprasti klientų poreikius, gauti reikalingą informaciją. CRM modulis apjungia visus reikalingus verslo procesus – pardavimus ir paslaugas po pardavimo – į vieningą sistemą.

Pardavimų skatinimas

Sistemos ryšių su klientais valdymo (CRM) modulis padeda analizuoti klientų poreikius, fiksuoti bendravimą, ruošti pasiūlymus, analizuoti planuojamus pinigų srautus.

  • Bendravimo registravimas, susitikimų planavimas
  • Pinigų srautų įvertinimas
  • Pasiūlymų ruošimas
  • Klientų segmentavimas
  • Ataskaitos

Paslaugos po pardavimo

Po pardavimo taip pat svarbu palaikyti gerus santykius su klientais, galime pasiūlyti tam skirtus sprendimus:

  • Pagalbos centras
  • Skundų valdymas
  • Garantinių paslaugų valdymas